[Linux] Re: Background process

From: Deniz Bellikan (dbellikan@gmx.net)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 09:19:19 EET

Selam ,
Sordugun sorunun cevabini bilemicem ama ben OCJ4 kullandigini okuyunca bunla
iligi bir soru sormak istedim belki biliyorsundur.
Ayni application serveri bende win 2000 uzerinde kullaniyorum (Belki sizde
de oledir ama bu application server Oracle 9i AS ile geldi zaten oyuzden
ismi OC4J -Oracle9iAS Containers For J2EE neyse)
Ben bu serverin cachlemesi ile ilgili bi problem ysayip ysamadiginizi
sorcam.Uygulama gelistirirken ben cachleme problem asiyorum cunki.Eger
Servlet yada JSP dosyalarinda bi degisiklik yaparsam bunu algilayip hot
deploy yapiyor fakat Servletin yada JSPnin kullandigi Class(package)lar
uzerinde bi degisiklik yaparsam bunu algilamayip classin ilk yaratildigi
andaki halini cachden calistiriyor degisikligin aktif olmasi icinde Ap.
serveri restart etmem gerekiyor.Sizde buna benzer bir sorun yasiyormusunuz?
Bir de sorucam Java aplicationlari icinde (herhangi bir classta Servlet Jsp
yada onlarin kulandigi bir bean yada dedimya herhangi bir classda)
System.out.print varsa bu cikti nereye gidiyor yani bu ciktiyi gormemim bir
yolu varmi acaba ? Biliyormusunuz?
Bazi application serverlarda bu ciktilar serveri baslattiginiz consola
gozukur(Resin de mesala fln..)Debugging icin bu tip system.outlar faydali
oluyor..
kusura bakma sen soruna cvp ararken ben seni soru bombardimanina tuttum ama
bu salak (Bence!!) application serverla ilgili cok bilgi yok
ortalikta..(Orionsever.com'da baktim ama bulamadim.)
Thnx..