[Linux] Background process

From: kayayurt@bornova.ege.edu.tr
Date: Thu 14 Feb 2002 - 19:39:32 EET

 Herkese merhabalar,

 Solaris ile ilgili bir sorunum var. Gelistirmis oldugum J2EE uygulamasini
Solaris üzerinde calıstırıyorum. Kullandigim application server Orion(OC4J)
Java tabanlı bir AS. Komut satirindan 'java -jar orion.jar' şeklinde
calistiriliyor. Ben Solaris üzerinde(Linux olarak da alinabilir) 'java -jar
orion.jar &' yazarak programi backgroundda çalıstiriyorum. Buraya kadar sorun
yok, gayet güzel calisiyor. Ancak ben bu islemi telnetle uzaktan ve root
disinda bir kullanici ile yaptıgım zaman java process'i telnet penceresi acik
kaldıgı sürece aktif olarak calisiyor. Kapatinca cevap vermiyor. Process
ölmüyor, ancak shell'e bagımlı olarak yaratildiği ve o shell(örn:pts8) su an
var olmadiği icin hic bir sekilde request'lere cevap vermiyor. Saydigim
kosullar altinda process'i nasil system daemon seklinde çalistirabilirim. Bu
konuda bilgisi olan arkadaslar cevap yazabilirse çok sevinirim. Herkese iyi
calismalar...

Not: Aynı isi NT'de javaw komutuyla saglayabiliyorum, ancak bu tool Solaris
Java SDK'sinda mevcut degil !

 Baris Kayayurt
 e-mail : bkayayurt@hotmail.com