[Linux] Re: acil: mdk ve lilo

From: Osman Bayazit (burchanb@yahoo.com)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 04:03:08 EET

Merhaba,
Lilo'yu bastan kurmak icin rescue disk ile bilgisayara girip bir shell'e
cikin. rescue diski, root partition'i bir yere mount etmistir. Eger degilse
mount /mnt /dev/hdXX (XX harddisk ve de partition adi) yapmaniz root
partition'i /mnt'ye mount etmenizi saglar. Daha sonra
chroot mount-dir yazin (az onceki ornekte mount dir /mnt idi, mandrake
kendisi mount ederse nereye eder bilmiyorum)
boylece sanki sisteminize girmis gibi olacaksiniz. sonra lilo yazmaniz
yeterli.

kisaca:
$mount /mnt/ /dev/hdXX
$chroot /mnt