[Linux] Re: acil: mdk ve lilo

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 22:32:07 EET

On Thu, 14 Feb 2002 20:03:08 -0600
Osman Bayazit <burchanb@yahoo.com> wrote:

> Merhaba,
> Lilo'yu bastan kurmak icin rescue disk ile bilgisayara girip bir shell'e
> cikin. rescue diski, root partition'i bir yere mount etmistir. Eger degilse
> mount /mnt /dev/hdXX (XX harddisk ve de partition adi) yapmaniz root
> partition'i /mnt'ye mount etmenizi saglar. Daha sonra
> chroot mount-dir yazin (az onceki ornekte mount dir /mnt idi, mandrake
> kendisi mount ederse nereye eder bilmiyorum)
> boylece sanki sisteminize girmis gibi olacaksiniz. sonra lilo yazmaniz
> yeterli.
>
> kisaca:
> [...]

merhaba dedikleriniz yaptim ve normal sistemdeymisim gibi (en azindan cogu dosya yerli yerinde ;)
bir gorunum aldi...
daha sonra lilo.conf dosyasini aynen benim evdeki bilgisayardan aldigim gibi yaptim
yani benim evde calisiyor burda da mutlaka calismasi lazim
sadece /dev/hdaxx bolumlerinde degisiklik yaptim
neyse lilo komutu verdim ve sorunsuz bir sekilde islem tamamlandi
sonra comp'u yeniden baslattim
ama gene bir sey degismedi 02 02 02 02... diye sonsuza dek gidiyor
sonra dusundum acaba mbr'de bir hata mi var diye (sacma ama olsun ;)
windows tsrat-up disk ile acip fdisk /mbr komutu gayet guzel calisiyor

ya ne yapacagimi sasirdim
lilo.conf dosyasini en az 30 kere editledim
ama hala elimde bir sey yok

yardimci olursaniz cok sevinirim
hemde cooooook acil!

iyi calismalar...