[Linux] acil: mdk ve lilo

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Thu 14 Feb 2002 - 23:13:33 EET

merhaba
arkin tekine linux mdk 8.1 kurduk
her sey cok guzel gitti
tv karitin bile gordu
daha sonra sira LILo conf'una geldi
ilk basta Label'lari bosluk birakarak yazmistim hata
veriyordu
bu sefer hic bosluk birakmadan (ama yine buyuk harf
kullanarak)
yaptim sorunsuz halloldu bu sorunda
neyse is te her sey bitti fakat bilgisayari bastan
acmaya kaltigimizda
hani su bip sesinden sonra lilo'nun acilacagi ekran
geliyor ya
orada habire 02 02 02 02 02 ... yazip duruyor
bu biz resetlemezsek sonsuze kadar gidiyor
iki kez bastan kurdum gene hep ayni sey oluyor

bu sefer mdk cd'si ile yeniden bilgisyari acip F1'den
rescue modunda actim
ama rescue modunda ne /boot'un altinda bir dosya var
neden /etc'nin altinda lilo.conf gorebiliyorum
ayrica lilo komutuda calismiyor

yardim ederseniz cok sevinirim
birazda anlasilacagi gibi acil bir sorun...

=====
Iyi Calismalar
PCc0d3r
[Fr3e Y0uR m1nD]