[Linux] Re: Light X

From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 14:54:04 EEST

On Tuesday 27 August 2002 14:18, you wrote:
> Merhaba,
> PII 64 RAM bir bilgisayar uzerinde X calistiriyorum(miyorum). GNOME veya
> KDE icin /etc/X11/XF86Config te Depth i 8 bit e indirmeme ragmen cok agir
> geliyor. Size sorum:
>
> Daha light X arayuzleri nelerdir?
fvwm,icewm,blackbox,sawfish,windowmaker (en light olani xinit :))) )

>Avantajlari ve dezavantajlari?
avantaji belli : az kaynak , dezavantaji : kde ve gnome gibi degiller.

> GNOME veya KDE arayuzlerini bi nebzede olsa hizlandirabilmek icin baska ne
> gibi ayarlarla oynayabilirim? (Hardware ve psikolojik ayarlar haric :=))
efektleri,dekorasyonleri wallpaper'i, 3d screensaverlari, animasyonlari
kapatin, virtual desktop sayisini azaltin, theme,ses vs gibi artistik seyleri
de kullanmayin, (control centerdan look&feel kisminda hemen hemen hepsi var.)
sunu da eklemek gerekir X'in performansi ile ekran kartinin performansi ile
de dogru orantili. (eger nvidia chip li bir kartiniz var ise mutlaka
driverlarini nvidia.com dan cekin)