[Linux] Re: wvdial'e windowstan start vermek.

From: Sinan# (sinan_guvenc@yahoo.com)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 15:08:53 EEST

SK> Var. webmin kullanin. User commands'mi neydi oyle
SK> bir >bolum var oraya ekleyin.
SK> Bir tek dugme ile is biter. Ama PuTTY daha
SK> zevkli oluyor.
SK> Canavar gibi bir SSH/Telnet vs. clienti. Hele
SK> yanina >MI/X X server
SK> kullanirsaniz (Lisansli, bir ay bedava ama fiyati
SK> cok >ucuz) tadindan yenmiyor.

 wvdial'i linux konsoldan degilde windows terminalden
 calistirabilecegim bir utility vaya web arabirimli
 (perl veya php script) bilen varmi acaba ?
----------- o --------------

Aslinda yapmak istedigim windowslar uzerinden yalnizca
kullanici istediginde kullanini shh ile username
password gibi islemlerle ugrastirmadan tek tiklama ile
wvdialin calismasini saglamak.
Neden boyle bir sistem diyecek olursak:

1-Halihazirda ppp dial on demand olarak
calisiyor,bazen ofline olarak outlook veya explorer
acildigindede baglanmaya calisif 10 dk sonra dusuyor.

2- wvdial calismak icin root yetkisi istediginden
sanirim ssh ile username ve password faslindan sonra
normal kullanicilraa soguk gelen konsol ekrani.

3- ssh ile root hakkiyla normal kullanicilara sistemi
emanet edemem.

4- webmin ile custom menusunden istedigime yakın bir
sekilde komut yaratip veb tabanli menuye kavusuyorum
ama yine username ve password tan kurtulus yok.Ayrica
firewall kurulu ve sırf bu islem icin webminin ve
10000 port bir delik olmasini istemiyorum.

* Webminin ozellestirilebilir menusunden olusturulan
komut tarzi bir menuyu explorerlarin default acilis
sayfasina koyarak halletmek istiyorum.
 Webminin bu kirpilmis versiyonunu programcilik ve
perl bilgim olmadigi icinde basaramadim.

Biraz bas agrisi yarattim galiba.

:-(
Tesekkurler