[Linux] Re: Light X

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 16:01:27 EEST

Merhaba,

Tue, 27 Aug 2002 14:18:25 +0300 tarihinde <admin@langtolang.com> yazdi:

AC> PII 64 RAM bir bilgisayar uzerinde X calistiriyorum(miyorum). GNOME veya
AC> KDE icin /etc/X11/XF86Config te Depth i 8 bit e indirmeme ragmen cok agir
AC> geliyor. Size sorum:
AC> Daha light X arayuzleri nelerdir? Avantajlari ve dezavantajlari?
Dezavantajlari... ne ararsaniz icinde olmamasi. Sadece pencere yoneticiligi gorevi yapmalari.

Avantajlari... ne ararsaniz icinde olmamasi. Sadece pencere yoneticiligi gorevi yapmalari.

Windowmaker aralarinda "fazla light" olmayani sayilabilir.

Kaya Oguz tarafindan hazirlanan cok genis turkce kaynak da http://windowmaker.linux.org.tr adresinde bulunabilir.

(ben kullaniyorum, memnunum)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811