[Linux] Re: Slackware 8.1 boot problemi

From: Muhammed Cinsdikici (cinsdiki@bornova.ege.edu.tr)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 11:36:18 EEST

Sevgili Emre,

Rtl8139 destegi uzerinde var. Baska bir hata olmus
olabilir mi ? Biz direkt bu destegi kullaniyoruz.

Kolay gelsin...

Muhammed Cinsdikici
Ege Unv. Campus Network Manager.
CCNA, CCAI
Cisco Regional Academy Instructor
- e-mail: cinsdiki@bornova.ege.edu.tr -
- cinsdiki@ege.edu.tr -
- cinsdikici@yahoo.com -
- Work Tel: +90 (232) 342 32 32 ext:222 -
- Mobile Tel: +90 (532) 620 75 19 -