[Linux] Re: Slackware 8.1 boot problemi

From: Emre Erkunt (sharky@hobbit.kolaymail.com)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 19:18:21 EEST

Ben de boot sorunu yerine baska sorunlarla karsilastim. Su ana kadar
neredeyse fanatigi oldugum Slackware 'in yeni surumunun bu kadar sorunlu bir
sekilde piyasaya surulmesi hevesimi kirdi.

 ReiserFS ile 'sorunsuz' bir kurulum daha yapamadim Slackware 8.1 'de. ext2
ve ext3 gayet guzel calisiyor, fakat ReiserFS dediginizde resmen garip
hareketler sergiliyor.

 - slocate'in db dosyasi yaratilmis sekilde gelmiyor. touch ediyorsunuz.
 - rtl8139 destegi ile beraber gelmiyor. Ustune ustluk, CD 'nin icindeki
kernel source da bile yok bu module. Ben mi yanlis hatirliyorum yoksa 2.4.*
surumlerinde kernelden rtl8139 'un modul olarak destegi kalkti mi ??

 Bir kac seyle daha karsilasmistim, sonradan eger aklima gelirse, tekrar
belirtirim..

 Bu sorunlar, cok buyutulecek seyler olmayabilir. Biraz ugrasma ile
cozuluyor olabilir. Fakat problem bunlarin cozulebilirligi degil, Slackware
'in piyasaya CD sini surmeden once 'sorunsuz' bandrolunu ISO larinin uzerine
damgalamamis olmasi. Hafif bir kalite kontrol sorunu mevcut yani.

 Sevgiler, Saygylar.

 Emre Erkunt.