[Linux] postaci php session acill yardim

From: dexsec@softhome.net
Date: Fri 16 Aug 2002 - 12:10:54 EEST

Merhaba,
postaci mail sistemini calistiran apache sunucusunda php yi yeniden
derledim.
postacinin INSTALL dokumaninda soylendigi gibi imap,mysql destegi verdim.

./configure \
 --with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs \
 --with-mysql=/usr/local/mysql \
 --with-pgsql=/usr/local/pgsql \
 --enable-track-vars \
 --with-imap \
 --enable-trans-id \
 --enable-trans-sid \
 --enable-cookies \
 --enable-nntp \
 --enable-vpopmail \
 --enable-session \
 --with-pop3 \

php nin versiyonu 4.2.2
Apache ise Apache/1.3.19
phpinfo() ise düzgün sekilde calisiyo.
Derleme isleminden sonra kullanicilar sisteme postaci webmaili ile login
olamamaya basladilar.
Koda baktigimda

$ID = md5(mt_rand(1,60000));
$ID = $txtusername . md5(microtime());
$ID=ereg_replace("/","X",$ID);
//echo "ID=$ID";
// Session Management
session_register('ID');

Burda echo $ID dedigide ID nin üretildigi goruluyor.
login islemi icin bir sonraki sayfada bu ID degeri gerekiyor. O sayfada echo
$ID dedigimde ici bos gozukuyor

session_register calismiyor anladigim kadari ile. Eger bu id yi bir sonraki
sayfaya index.php?ID=$ID seklinde
yollarsam basari ile login oluyor. Ama sonraki sayfalardada ID gerektiginden
baska bir linke tikladiginda log out
oluyor.
Postaci hakkinda bilgisi olan?
php hakkinda yardim ci olabilecek?
3 gundur ugrasmama ragmen cikis bulamadim. Kod php yi derlemeden once duzgun
calisiyodu. Sorun ufak bir yerde ama goremiyorum....
Saolun