[Linux] Re: Slackware 8.1 boot problemi

From: Muhammed Cinsdikici (cinsdiki@bornova.ege.edu.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 17:58:58 EEST

Benzeri sorunu biz yasadik. Ancak biz CD-ROM'u degistirmeyi
denedik. Cevap: LG ve Samsung markali CD-ROM'larda
indridigimiz slackware 8.1 isolari boot etti. Ancak
diger marka CD'lerde kesinlikle boot etmedi.=20

Boyle bir deneyimimiz oldu.

Not: BIOS upgradeleride denendi.

Muhammed Cinsdikici
Ege Unv. Kampus Network Yon.