[Linux] Slackware 8.1 boot problemi

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 16:14:56 EEST

Selamlar

Slackware 8.1 cd si olanlara bir sorum var.

Bende olanlari soyluyorum

*Slacware 8.1 iso sunu bir kac kez slackware.com ve
baska yerlerden indirip de cd ye yazdiktan sonra hep
ayni sonucu gordum.

*Cd nin ismi eskilerinde oldugu gibi Slacware Install
degil Slackware Instal (Tek l li) oldu

* icinde ki howtolarda eskiydi sanirim howtolar
bootdiks ve rootdisk folderinden bahsediyor du ki
yoktu (hep olurdu). Ayrica cd de "bu surumu dos yada
win32 sistemler den boot ve root disketi
yapamiyicaksiniz bunun icin herhangi bir unix turevi
isletim sisteminiz olmali ve iste falanca dizindeki
howto yu okuyarak 6 disket kullanarak yapin." yaziordu
okudum yapamadim.

Bunu neden yapma ihtiyaci duydum; cunku yazdigim cd
lerin hicbiri ami bios lu makinalarda boot etmiyor ve
boot ve root disketi de yapamadim. bende cok kasip
diger bioslarda kurup orda donanimi yeniden tanitma
yollarina gittim ama...

1 boot + 5 root disketin sebebi yeni kernel olsa
gerek.

Bir yerde "Eltorito Bootable Cd-rom" yerin baska bir
yontem kullanildigini okudum acaba ondanmi ami bios
problemi...

(NOT:ami bioslar da slacware 8.0 ve 71 boot etti.)

Neyse sonunda kurdum RieserFS ile ama ite kaka...

Acaba Bu problemle karsilasan varmi.

Bu problem beni biraz uzdu acikcasi. slackware :(
ama umarim sorun bendeki bir hatadandir.

Saygilar.