[Linux] Re: Mandrake Linux 8.1 Port Açma

From: Osman Keleş (okeles@teknobil.com.tr)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 11:59:52 EEST

Mandrake yi kurarken standart kurulum yaptıysaniz telnet kurulmayabiliyor.
rpm yoneticisinden (rpmdrake) telnet in kurulup kurulmadigina bir bakmanizi
tavsiye ederim.

Kurarsaniz calisacaktir.

Bir de /etc/xinetd.d/ dizininde telnet adinda bir dosya olup olmadigini bir
kontrol et.

icerigi soyle

service telnet
{