[Linux] Mandrake Linux 8.1 Port Açma

From: linux yardim (linuxyardim2002@yahoo.com)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 11:21:57 EEST

Selamlar
Arkadaşlar Ben Listenize Yeni Katılan biriyim Sorularımla Galiba Biraz Başınızı ağrıtacam Fakat Bana yardımcı olursanız sevinirim.

1. Soru: Mandrake Linux 8.1 Kurudum Makinam Pen 166 MMX 2.GB HDD 4 MB Ekran Kartı. KDE Falan Çok Güzel çalışmakta ama benim yapmak istediğim şey su. Bu makinaya dışardan telnet ile bağlanmak bunu bir türlü başaramadım. bunun sebebi sanırım mandrake ile beraber gelen firewall (ateş duvarı) olmalı diye düşündüm. ama bir türlü bunuda kaldıramadım bu konu ile ilgili bana yardımcı olursanız sevinirim.

2.Soru: Ayrıca Ben Bu bilgisayarda Samba Server Kurup Windows'dan dizinlere Ulaşmak istiyorum fakat bunuda bir türlü başaramadım. samabanın çalıştığını söylüyor fakat windows tarafında bir türlü ilgili dizine ulaşamıyorum.

Bana Düzgün çalışacak bir smb.conf dosyası gönderebilirmisiniz.

ayrıca sambada kullanıcı tanıtmama gerekvarmı ?

şimdiden teşekkür ederim.