[Linux] Re: Mandrake Linux 8.1 Port Açma

From: Necmettin Begiter (nbegiter@gmx.com.tr)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 11:54:38 EEST

Merhaba, Linux konusunda uzman olduğumu söyleyemem ama ayarlarda firewall
ayarları yok mu? Güvenilen portlara Telnet'i eklerseniz sorun
çözülecektir...
Bir şey daha, firewall ayarları tamam bile olsa Telnet server olmadan
Telnet'le girilebilir mi?
Windows makinalar Linux makinayı görüyor mu? Linux makinayı network sunucusu
olarak mı kullanıyorsunuz? Windows makinalar NT alanında oturum açacak
şekilde ayarlı mı? Dizinlerin hakları (yazma okuma vs.) tamam mı?
Makinayı ağ sunucusu olarak kullandığınız taktirde kullanıcı tanıtmanız
gerekli evet. (En azından NTde böyleydi, o yüzden Linux'ta da öyle olması
kuvvetle muhtemel...)
Sevgi ve saygılarımla,
Necmettin Begiter, 2.
ICQ: 125709249