[Linux] Re: Mandrake Linux 8.1 Port Açma

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Thu 08 Aug 2002 - 12:14:19 EEST

baştan söyleyeyim illaki samba kullanıcısı oluşturman gerekmiyor...
bence smb.cond dosyası istemek yerine smb.conf un yardım soyalarına
bakmalısın ($ man smb.conf) ve samba klasörü altında (redhat 7.3 de
/etc/samba/smb.conf) ki smb.conf dosyasını incelemeni tavsiye ederim...
eğer buna rağmen samba server ı düzgün çalıştıramıyorsan bizden yardım
istemelisin (smb.conf dosyasında olması gereken parametreler hakkında,
ama smb.conf dosyası isteme, daha sonra çıkacak sorunlarda hiçbirşey
yapamadığın hakkında dövünürsün.)

telnet hakkında, sanırım telnet servisi başlatılmıyor sistem servisleri
ayarlarını kontrol etmelisin.

kolay gelsin.

Thu, 8 Aug 2002 01:21:57 -0700 (PDT) Tarihinde
linux yardim <linuxyardim2002@yahoo.com> şunları yazmış:

--

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER! ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.