[Linux-programlama] Re: bash script

---------

[Linux-programlama] Re: bash script

From: yaşar tunçez <ytuncez_at_gmail.com>
Date: Sun, 6 Jan 2008 02:24:31 +0200

Yapmak istediğim bir dizindeki xml dosyalarını alıp scp ile karşı sunuculara
atmak. Bunun için herbir xml dosyasının ismini ls *.xml>xml_ler diye bir
dizine aktarıp, daha sonra bir for döngüsüyle her bir xml dosyasını örneğin
dosya1, dosya2 .... şeklinde değişkenlere atamak. Daha sonra bu değişkenler
ile karşı sunuculara atma işlemi v.s yapacağım.

06.01.2008 tarihinde Mustafa Unal <mustafaunl_at_hotpop.com> yazmış: