[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

---------

[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

From: Husrev <wapper_at_gmail.com>
Date: Sun, 6 Jan 2008 01:30:09 +0200

ihmal ediyorlar :) etmeliler.

Ayrýca PHP, ASP, performans için hazýrlanmýþ diller deðiller, bazý
matematiksel ve mantýksal (ve, veya, deðil, ise vs.) (logical) (and, or,
not, if etc. :) ) iþlemlerde c kodunun 10 kata yakýn daha hýzlý çalýþtýðýný
gördüm. Web programlamada amaç dilin programcýya rahatlýk saðlamasý.

Bir web sayfasýnda pi sayýsýnýn virgülden sonra 1.000.000 basamaðýný
hesaplatmazsýnýz sanýyorum, birkaç basit string fonksiyonu birkaç ufak sql
sorgusu, ne kadar kasabilir ki? Tabii web sayfanýzýn Google gibi popüler
olmadýðýný varsayýyorum, umarým öyledir :)

Hüsrev Özayman

On 1/5/08, Ahmet Emre Aladað <aladagemre_at_gmail.com> wrote:

> 05.01.2008 tarihinde Anýl KARADAÐ <anil.karadag_at_gmail.com> yazmýþ:

> Performansý bilmiyorum ancak günümüzde herkes büyük çapta geliþtirilen
> projeleri bu þekilde yapýyor. Include'suz bir proje düþünülemez. O yüzden
> bence çekinmeyin kullanmaktan, çok fark etmese gerek :)

Husrev
husrev_at_ozayman.com