[Linux-programlama] Socket Programlama

---------

[Linux-programlama] Socket Programlama

From: Mehmet Salih YILDIRIM <linux_at_isadamlari.org>
Date: Sun, 06 Jan 2008 14:17:37 +0200

Merhaba, ben server-client odeliyle ilgili "C" programlama dilini
kullanarak bir program yazmak istiyorum. Sadece mantýðýný kavramak
istediðimden karýþýk algoritmalar kurmayý düþünmüyorum. Yapmak istediðim
tek þey client'dan server'a, server'dan client'a parametre aktarmak.
Mesela client'a iki tamsayý girip bunu server'a göndermek, server'ýn
cevap olarak bu iki sayýnýn toplamýný göndermesi olabilir. Ayrýca
server'a ayný anda birden fazla client'ýn baðlanmasý durumunda nasýl bir
çözüm yolu izleyeceðimi bilmiyorum. Þimdiden bu konuda yardýmcý oacak
kiþilere teþekkür ederim. Herkese kolay gelsin.

Mehmet Salih YILDIRIM