[Linux-programlama] Re: bash script

---------

[Linux-programlama] Re: bash script

From: Mustafa Unal <mustafaunl_at_hotpop.com>
Date: Sun, 06 Jan 2008 01:10:48 +0200

yaşar tunçez wrote:
> Merhaba,
>
> #!/bin/bash
> ls *.xml>xml_ler
> for i in `cat xml_ler`;do
> let j=j+1
> "dosya$j" = "$i"
> echo $dosya$j
> done
>
> şeklinde bir betik(cik) yazarak dizindeki xml uzantılı dosyaları
> listeleyip dosya1, dosya2 v.s şeklinde dosyaj şeklinde değişkenlere
> atamak istiyorum. Ama command not found gibi bir çıktı üretiyor. Bunu
> nasıl halledebilirim ?
> Teşekkürler.

yapmak istediğiniz eğer bir klasördeki tüm xml dosyaları alıp ondan
sonra tüm dosyaisimlerini alıp bir arraye atmak ise bir arraye atmak
ise aşağıdaki kod işinizi görür sanırım.

       #!/bin/bash
       IFS=$'\n'
       i=0
       declare -a xmlfiles
       for xmlfile in $(find -type f -name "*.xml" )
       do
         xmlfiles[i]=$xmlfile
         echo ${xmlfiles[i]}
         let "i +=1"