[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

---------

[Linux-programlama] Re: php: include isleminin performansi

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sun, 06 Jan 2008 19:50:33 +0200

guzel bir yaklasimda bulunmussunuz, google ile kiyaslamiyorum suan ancak
benim islem yukumde tahminizden fazla o kesin. include etmek duzen ve
kod tekrari disinda bana hiz yonunden kayip getirecek mi ? benim sorum
bu idi bekledigim cevabi alamadim hala :)

Paz, 2008-01-06 tarihinde 01:30 +0200 saatinde, Husrev yazdý: