[linux-programlama] Glibc, Turkce yereli ve siralama sorunu

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 25 May 2004 - 09:33:14 EEST

Merhaba,

PostgreSQL'de Turkce siralama icin calisma yaparken, glibc'ye takilip
kaldik. Sorun su ki, ý harfi i'den once geliyor. Dolayisiyla, ORDER BY
islemlerinde ciddi sorunlar yasiyoruz. Diger tum harfler sorunsuz
siralaniyor bu arada.

PostgreSQL gelistiricilerinin belirttigine gore, strcoll() bize yanlis
sonuc veriyor.

Glibc'nin kaynak kodunu actik. sanirim localedata/locales/tr_TR dosyasini
duzenlemek gerekecek bunun icin, degil mi? Bu konuda fikri olan var mi?
Yilan hikayesine dondu de konu... Konu ile daha once ilgilenmedigim icin
neyin nasil yapilacagini bilmiyorum; listeden yardim rica ediyorum.

Tesekkurler.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr