[linux-programlama] Oturum Yonetimi Konusunda Tavsiyeler

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 20:24:28 EEST

Merhabalar ..
Oturum yonetimi konusunda bir proje yapiyorum shu ara

Sizce session mi daha uygun veya kullanisli
yoksa rand fonskyionu ile md5 yapilmis bir key olusturup
bu keyi sayfalara arasinda surekli gezdirmek mi daha uygun???

cookie kullanmak mantikli gelmiyor artik ..
ama session konusuna hic girmedim ve bu konuda biraz merakliyim

guvenlik konusu da onemli benim icin ...
su an sistemi oturum ID olusturup md5 ile her sayfada bu keyi donduruyorum
ve uyenin girdigi her sayfada bu key veritabanindaki key ile tuttugu surece
gezebiliyor siteyi

session benim icin daha guvenli olabilir mi?
yada bu yaptigim yontem sorun yaratir mi?
bu konuda ugrasmis arkadaslardan fikir bekliyorum ...

simdiden tesekkurler .. ve herkese iyi calismalar