[linux-programlama] Re: Glibc, Turkce yereli ve siralama sorunu

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 25 May 2004 - 15:00:42 EEST

Devrim GUNDUZ wrote:

> Glibc'nin kaynak kodunu actik. sanirim localedata/locales/tr_TR dosyasini
> duzenlemek gerekecek bunun icin, degil mi? Bu konuda fikri olan var mi?
> Yilan hikayesine dondu de konu... Konu ile daha once ilgilenmedigim icin
> neyin nasil yapilacagini bilmiyorum; listeden yardim rica ediyorum.

http://sources.redhat.com/cgi-bin/cvsweb.cgi/libc/localedata/locales/tr_TR?cvsroot=glibc
adresinde, tr_TR datasının CVS'de en son güncelleme bilgileri mevcut.

17 Şubat 2004 tarihinde, drepper adlı geliştirici,
"Correct sorting order of the normal and dotless I."
(i ve ı sıralamasında düzeltme)

notu ile bir güncelleme yapmış.

Glibc'de bu düzeltmeyi yapıp tekrar derleyince düzeliyor mu? Veya
tamamen bir tarball çekmek isterseniz, bu tarihten sonraki tarball ile
bir deneyin. Düzelmiyor ise, bir düzeltme daha gerekir demektir.

Esen kalın,
Deniz