[linux-programlama] Re: Kitaplar

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 17:06:12 EST

    Selam,

    O kitlenin bir avuç olmadığını ben zaten biliyorum.
    Öğrencilerin ne şartlarda eğitim aldıklarının farkındayım.
    Önce temeli atmak gerek. Bash ile bir betik yazamadıktan
    sonra C bilseniz ne yazar.
    Bu yüzden öncelikle bash'i çevirdim şimdi libc kılavuzunun
    çevirisine başlandı.
    Sonra onlara da sıra gelir elbet.
    http://belgeler.org/tefrika
    adresinde üzerinde çalışılan belgeler var.
    Bu belgeleri gözden ırak çevirmiyoruz. Çevirdikçe
    yayınlıyoruz. Biliyorum ki, çevrildiği kadarı bile
    çok faydalı oluyor.

    Esen kalın,
    Nilgün