[linux-programlama] Re: veritabani tasarimi (konu disi)

---------

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 03:52:33 EST

    =D6ncelikle tesekkurler,
    Salih bey'in maili okunamiyor...
    Tekrar gonderebilirse sevinirim.
    Gurkan bey..
    Alanim zaten auto-increment.
    Fakat benim otomatik verilen kodlarin datasina bakip kaynak koda =
    eklemem
    canimi sikiyor :)

    4 tane kod ozel anlami olacak..
    cunku diger kodlarda (yaklasik 96 kod icin) ayni veri giris ekraninin
    cagiracagim.
    Fakat bu dort tanesi icin farkli farkli veri girisi ekranlarini =
    cagiracagim
    Yani if bloklarinda yapacagim islem bu.

    Saygilar