[linux-programlama] Re: Kitaplar

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 05:22:30 EST

    On Wed, 2004-03-10 at 00:06, Nilgün Belma Bugüner wrote:
    > Selam,
    >
    > O kitlenin bir avuç olmadığını ben zaten biliyorum.
    > Öğrencilerin ne şartlarda eğitim aldıklarının farkındayım.

    Yanlış yerde takılı kaldınız bence... Enver'in yapmış olduğu
    kıyaslamadaki "bir avuç" sözüne aynen katılıyorum...

    > Önce temeli atmak gerek. Bash ile bir betik yazamadıktan
    > sonra C bilseniz ne yazar.

    Yorum yok...

    > Bu yüzden öncelikle bash'i çevirdim şimdi libc kılavuzunun
    > çevirisine başlandı.

    Şimdiden elinize sağlık.

    > Sonra onlara da sıra gelir elbet.
    > http://belgeler.org/tefrika
    > adresinde üzerinde çalışılan belgeler var.
    > Bu belgeleri gözden ırak çevirmiyoruz. Çevirdikçe
    > yayınlıyoruz. Biliyorum ki, çevrildiği kadarı bile
    > çok faydalı oluyor.
    >

    > Esen kalın,
    > Nilgün

    Hazar Agency & Computer Systems
    Phone: +90 212 356 65 56
           +90 212 356 62 75

    Projects and Software Development Department Manager
    Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)