[linux-programlama] Re: DENEYİMLİPROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 05:13:20 EST

        Fizikcilerin gunumuz modern iletken teknolojisine ve tabi
    paralelinde chiplerin gelisimine katkilarinin muthis oldugu kabul
    edilebilir ve gozle gorulur bir gercek! Ayrica bence bilgisayar muh .
    kalibiyla daha bir sey bilmeden okuldan piyasa ya cikan elemanlar ve
    eger erkekse ki askerlik sikintisi felam derken adam geri geldiginde
    ortalama 24 yasinda tecrubesiz ve okulda aldigi bilgilerin kendisine
    yetersiz oldugunu hem gormus hem de bu gercegi degistirememis olmanin
    rahatsizligini icinde bir yerlerde hissetmediyse iste o zaman
    yapabilecegi tek bir sey kaliyor..Diplomasina guvenmek! Ne kadar
    sacma..Onlari suclamak veya yadirgamak degil anlattiklarim sadece benzer
    yasam oykuleri..Genel bir tanimda bulunmak zaten komik..Egitim sistemi
    carpikliklarina hic girmeyecegim..Yazilim muh , donanim muhendisligi
    hatta daha da dallandirip database muhendisligi, kullanici aplikasyon
    gelistirme olaylarina bolseler daha iyi olmaz mi ? Yani uzmanlik
    kazanmak ! Bence onemli olan bu ama ne yazik ki o kadar igrenc bir
    piyasa icindeyiz ki herseyi bilmek zorunda hissettiriyorlar insana
    kendini bu ulkede..Ya tabikide piyasada ki degisime acik olmali ona gore
    insan kendini belirli araliklarda tazelemeli..Zaten bu teknolojinin
    geregi..

        Anlasildigimi umuyorum..(Bu arada tanidigim butun bilgisyar muh.
    Arkadaslarim analitik dusunme uzerine kurulu bir egitim surecinden
    geciyorlar..universite de..Amac dusunme kalitesini arttirmak onun
    yaninda verdikleri egitim coook yetersiz emin olun cok..ODTU de bile!)

    Saygilarimla..

    Eralp Erat
    Solution Developer & Team Leader
    Prestij Bilgisayar Sistemleri Ltd. =DEti.
    Demirci =DD=FEhan=FD No 37 / (3-7) BURSA
    Tel : 0 224 272 56 94
    Fax : 0 224 251 49 85
    http://www.prestijsoftware.com
    eralp@prestijsoftware.com