[linux-programlama] Re: DENEYİMLİPROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 07:42:30 EST

    Fiber Optik veya bilgisayar parçaları bilgisayar mühendisleri tarafından
    değil Elektrik mühsendisleri ve Fizikciler tarafından yapılır.
    Bilgisayar Mühendisliği boştur gereksizdir veya orda okuyanlar mezun olanlar
    boştur demiyorum. Yanlış anlaşılmasın ama mezun olduktan sonra yapacakları
    işler teknikerlerin yapacağı işlerden farkı yok! (Türkiye için)
    Neyse arkadaşlar bu konunun kapanması iyi olacak sanırım.