[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 03:11:29 EST

    Murat> Yo bence bunlarda uzman olan kişiler mutlaka vardır. Ben VisualBasic'i de
    Murat> çok iyi biliyorum Mysql'i de ! ODBC de nedir nasıl kullanılır neler yapılır

    Bu flame'e katilmamak olmaz :P

    Bilmek uzman olmak demek degildir herhalde :)

    1 ayda ogrenebilirsiniz ancak uzmanlasmak icin daha fazla zamana ihtiyaciniz olabilir.

    Bu sekilde yaklasirsak ben:

    ADA, ASP, PHP, JAVA, C, C++, PERL, FORTRAN, PASCAL, C#
    MSSQL, MySQL, PGSQL, Interbase, ORACLE
    Windows 2K serisi, Linux, Solaris
    3D Studio, Autocad, Photoshop, Flash
    VBasic, Delphi, Kylix, Visual C
    vs biliyorum :)

    Hepsinde iyi kotu bir seyler yapmisligim var :)

    Ama dort basi mamur bir uygulama yap deseniz sadece 1-2 tanesi
    ile rahat calisabilirim.

    Eger ilan bunlari bilen demis olsaydi ben basvurabilirdim :)
    Ama uzman diyor ki o ayri bir konu.

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.