[linux-programlama] kernel module

---------

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Sun 07 Mar 2004 - 03:06:03 EST

    merhaba;

    bir kernel module yazmak istiyorum; module'u yazip kernele yukleyip ikinci bir programla da bu yazdigim module parametreler gonderip bazi islemler yaptirmak istiyorum....

    acaba bunu yapma imkanim var mi? yani yukledigim kernel module'e ikinci programla nasil parametre gonderebilirim ya da yukledigim module'den nasil bilgi alabilirim?

    yardimci olursaniz veya yararlanabilecegim bir kaynak gosterebilirseniz sevinirim...

    kolay gelsin...