[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 04:53:00 EST

    İyide uzman dediğiniz kişi = ne yapacağını, bir işi neyle nasıl yapacağını
    iyi bilen, hata olduğunda onaran vs.. dir. PHP'yi bilen birisi 1 hafta ASP
    gördükten sonra onun da uzmanı olabilir. Programlama mantığı bütün dillerde
    aynıdır tek fark kodlama komutlarıdır. VisualBasic dediğiniz şey KaraBasic
    bilen bir kişi için 1 ayda uzman olunacak bir şey bence !!
    Ya bana mı kolay geliyor yoksa çok mu sallıyorum bilemiyorum :) ama saydığı
    bütün programlar çok basit düzeyde olanlardı. Zaten onların Profesyonel
    programcı aradıkları yok bence. Onlar Php veya Asp ile kayıp ekle çıkart
    göster yapsın, VisualBasic ile bir kaç ufak tefek uygulama yapsın tarzı
    eleman arıyorlar.
    :)