[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Murat Şişman (msisman@kobiline.com)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 02:43:21 EST

    Yo bence bunlarda uzman olan kişiler mutlaka vardır. Ben VisualBasic'i de
    çok iyi biliyorum Mysql'i de ! ODBC de nedir nasıl kullanılır neler yapılır
    bilirim. PHP ASP dediğiniz şeyler çok zor olan şeyler değil! Zaten bu firma
    bir tasarım firması Php veya AP ile yapacakları en büyük şey veritabanından
    bilgi almak, eklemek ve değiştirmek.
    Arkadaşlar Linux Programlama forumundaki kişilere burada yazılı programların
    hepsini bilen kişile Süperman gibi geliyor olmasına çok şaşırdım.
    Sırf daha kolay iş bulurum diye ve referansım artsın diye oturup 3D
    StudioMAX öğrenmiştim bu yukarda yazılanlara ek olsun diye. Ben Süperman'im
    demiyorum ama bu firmanın istediği özellikler hiçte zor olan şeyler değil.

    Saygılar sevgilerle.