[linux-programlama] Re: Rv: Re: mobil java uygulamalari

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 21:26:15 EEST

Benim son attigim mailde bir husus vardi ki bu benim icin cok onemli. T610'=
da=20
mophun destegi var. Mophun destegi cep telefonlari icin c++ ile uygulama=20
gelistirebilme olanagi sunuyor :) Ayrica fiyatinin goz onunde alirsa (415 =
=2D=20
450 milyon arasi) alternatiflerinden daha cazip. Ben $ahsen java'ya kar$i=20
sempati duyan biri degilim. Mophun'un c++ ile gelistirmeye olanak sagladigi=
ni=20
ogrenince ne kadar sevindigimi anlatamam (duyan da c++ biliyorum sanacak).=
=20
Java ezelden beri itici gelmistir, halen de oyle geliyor, bi turlu isinamad=
im=20
bu dile. Neyse Symbian cephesine gelince, symbian 1998 de nokia, motorola v=
s.=20
gibi dev GSM ureticileri tarafindan kurulmu$, fakat daha sonralari nokia bu=
=20
symbiani satin almaya kalkip tekel olmaya kalkinca diger GSM ureticileri bu=
n=20
sert $ekilde tepki gostermi$, bazilari symbian'dan geri bile cekilmi$=20
sanirim. Standart hale gelmesi beklenen symbian sanirim nokianin bu giri$im=
i=20
yuzunden pek ba$arili olamayacak. Symbian nokia'lara has bir ozellik haline=
=20
gelebilir. GSM piyasasinda da tekel vaziyetleri var. Mophun bu arada c++=20
destegi vermesi inanin gercekten harika bir $ey(benim icin). $imdi mophun=20
development kitlerini indiriyorum da sanirim benim icin en kolayi bu olacak=
=20
:) en azindan linux sdk kiti icin gtk - gnome paketlerinin isimleri geciyo=
r=20
:)) Herkese kolay gelsin, yardimci olanlara cok cok te$ekkur ediyorum

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

=C7ar=FEamba 09 Haziran 2004 15:25 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FD=
z: