[linux-programlama] Rv: Re: Rv: Re: mobil java uygulamalari

---------

From: Okanari (okanari@aridersanesi.com)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 09:45:28 EEST

 Telefon olarak ericsson t610 fiyatına gore çok iyi. Sadece genelkullanım
olarak nokia daha çok ama... Bu nedenle nokia onermiştim. Bana soracak
olursanız Java gibi bişy varken ekstra bir morphuna gerek yok. Ama program
dili olarak çok avantajlı ise bilemem ki onu da anlamak 2sine de hakim
olamyıgerektirir.
Yalnız bildiğim kadarıyla oyunları morphun ile yazmayı tercih edenler var.
Neden bunu yapıyorlar bilmiyorum.