[linux-programlama] Rv: Re: mobil java uygulamalari

---------

From: Okanari (okanari@aridersanesi.com)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 15:25:10 EEST

 Aslen J2ME Sun'ın urunu ve desteklenen her telfonda nispeten aynı teknik
donanım bulunur. Yalnız yaygınlık bakımında Nokia tercih etmek bence de daha
akıllıca olacaktır. Symbian programlama icin ise Nokia yine ama ben Symbian
yerine J2ME ile ugrasmayi tercih ediyorum.
Uygulama geliştirme ortamı olarak, Nokia'nın da araçları var yalnız ben
Sun'ın araçlarını öneririm. Kaynağından Java:)

OKAN