Re: [Linux-programlama] java hakkında

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Fri 03 Dec 2004 - 17:45:05 EET

BULENT AYDIN yazmış:

>neyse bu arada bende programciyim , ama nasil buton
>cizdirebilecegimi bilmiyorum ... nolcak simdi ... c
>ile buton cizmek benim isim degil ... bilmek zorunda
>da degilim ...Cunku ihtiyacim yok ... Ha ama bilmem
>gereken bir an gelirse kalkar iki kitap cevirir üc
>tane sayfa ziyaret eder ögrenirim . Herseyi beynime
>kazimak zorunda degilim ... Bu da baska bir konu !!!

Aynen katılıyorum. Programcı olunca illa bir grafik arayüz mü yazmak
gerekiyor?
Ben de bilmem düğme çizdirmeyi. Hem de herhangi bir dilde.
Ama yıllardır gömülü yazılım yapıyorum. Kimse de kalkıp "sen daha düğme
çizdirmeyi bile bilmezsin, nasıl programcısın sen?" demedi, diyemez.
Olaya değişik açılardan da bakmak gerekir.

Özgür