RE: [Linux-programlama] java hakkında

From: kohlit@icqmail.com
Date: Mon 06 Dec 2004 - 20:08:07 EET

Merhaba;

Oncelikle kimseyi yerden yere vurmak yada linuxculeri temsil etmek gibi
bir gayem yok.

bu yaziyi yazmamdaki sebep 6 ay oncesine kadar ayni ruyayi goruyor
olmamizdi. yaklasik 6 ay once kirmizi hapi ictim. ve artik linuxcuyum :)
yukarda yazanlara ve hos gorunuze siginarak soyluyorumki "evet
cahilliginizden dolayi .net'i bi halt zannediyorsunuz."

gelelim mevzuya;
konu .net mi PHP mi olmamali eger olursa fayda saglamaz.

konu bilgisayariniza ne zaman linux kurucaksiniz olmali. (Yarin gec
olabilir)
%10 olmak istiyorum demissiniz. linux'u kurdugunuz an %10 oldunuz
demektir.

50 satir kodla radar, soket ve barkod cihazini okuyan bi program yazarim
belki 50 satir bile tutmaz.
ve bunu buyuk bir programci oldugum icin degil sadece linux kullandigim
icin yapabilirim.

belki benden daha iyi bir programcisiniz lakin siz 3 tekerlekli bisiklet
kullaniyorsunuz bense arabaya biniyorum (simdilik sahin)
yazdiklarimi küstahca bulabilirsiniz ama gercek bu.

Onemli not: Umarim bu yaziyi okuyup piyasadaki 5 para etmez linux
kitaplarina saldirmazsiniz.

onemsiz not: bu mailliste kayitli olan fakat sesi solugu cikmayan buyuk
programci abiler var sözüm onlara: linux sistem cagrilarini anlatan bi
kitap yazsaniz elinize mi yapisir.

saygi, sevgi, linux.