Re: [Linux-programlama] java hakkında

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Fri 03 Dec 2004 - 14:37:33 EET

beyinler uyusmus , arastirmanin kitap karistirmanin ne
demek oldugunu bilmiyorsan , altin semerde vursan
bos... programcida olamazsin baska bir haltta...
öyle sadece grafik arayüzdeki dügmeleri tiklayip ,
deneyip yanilma ile sihirbazlarla form yaratmak pek
bir anlam ifade etmiyor...

neyse bu arada bende programciyim , ama nasil buton
cizdirebilecegimi bilmiyorum ... nolcak simdi ... c
ile buton cizmek benim isim degil ... bilmek zorunda
da degilim ...Cunku ihtiyacim yok ... Ha ama bilmem
gereken bir an gelirse kalkar iki kitap cevirir üc
tane sayfa ziyaret eder ögrenirim . Herseyi beynime
kazimak zorunda degilim ... Bu da baska bir konu !!!

(alindigimdan falan yazmiyorum bunlari !!! )

okumak lazim ... calismak lazim

kolay gele

bülent