FW: [Linux-programlama] Mysql sıralama

From: Hıdır ATSIZ (hidir@bilisimciler.com)
Date: Thu 02 Dec 2004 - 16:53:35 EET

Merhaba ben derdim tam olarak anlatamadım kusura bakmayın

Benim derdim şu

1 ürüne ait birden fazla fiyat var örnek verdiğim gibi ben F1 fiyatına gör sıralama yapmak istediğim de f2,f3 ve f4 fiyat hiç dikkate alınmayacak sadece F1 fiyatına göre sıralan yapacak

ama ban o ürüne ait diğer fiyatlarda lazım olduğunda where ile sınır koyup sadece F1 fiyatına bakmak olmuyor

eyer fiyatların hapsi tek satırda olsaydı

SELECT * FROM `urunler` ORDER BY fiyat asc, işime yarardı

Demek istediğim söyle bir şey yazılır mı

SELECT * FROM `urunler` ORDER BY fiyat (SELECT * FROM `urunler` WHERE fiyat_tipi='F1' ) asc (ben denedim olmuyor )

Yani bütün fiyatları çek ama sıralamayı F1 göre yap

nasıl yazılır böyle bir SQL sorgusu ???

Teşekkürler

Hıdır ATSIZ