Re: [Linux-sunucu] mysql 4.1.XX de iso-8859-9 karakter seti kullanımı?

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 09 Sep 2005 - 00:35:22 EEST

Merhaba,

On Thu, 8 Sep 2005, S.Çaðlar Onur wrote:

> Sorun mysql'de deðil, dilimiz için düzgün UTF-8 desteði veremeyen
> daðýtýmlarda.

Hýmm ilginç. Bilmediðimden soruyorum: Þimdi ben PostgreSQL'de UTF-8'de
düzgün sýralayabiliyorum o "destek veremeyen daðýtým"lardan birisinde.
glibc 2.3.4+ ile sorun kalmadý. E o zaman sorun nerede?

$ ls|sort

Sorun MySQL'de deðil de nerede yani þimdi? MySQL sýralama desteðini
iþletim sisteminden almýyor diye biliyorum (almýyor hala, deðil mi?) ...

Bir de bu Türkçe yerelinde UTF-8 desteðini vermek "bizim" iþimiz,
daðýtýmlarýn ne "suçu" var ki?

~devrim

--
Devrim GUNDUZ