Re: [Linux-sunucu] squid banwith

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 08 Sep 2005 - 17:21:50 EEST

enable-delay-pools olarak görüyorum squid -v deki çıktıda ama sanırım birden
fazla grup yapıldığında farklı bişeyler yüklemek gerekiyor yada benim
satırlarımda sorun var ama bu hali ile çalışmadığı fakat

acl sinirsiz src "/etc/squid/sinirsiz"
acl 512K src "/etc/squid/512K"
delay_pools 1
delay_class 1 2
delay_parameters 1 -1/-1 64000/64000
delay_access 1 allow 512K !sinirsiz

bu şekilde yapınca ve kendimi 512K grubunun içine attığım zaman 512K ile
download yapabiliyorum ama 2 farklı hızda grup yapınca hiçbiri bir işe
yaramıyor