Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: M Fatih YUKSEKTEPE (mfayks@gmail.com)
Date: Wed 25 May 2005 - 00:23:48 EEST

elbetteki adresimi kaydedebilir ve dilediğiniz zaman mail atabilirsiniz
kesinlikle başım ağrımayacaktır. Laptop'ımın bios ayarlarında herhangi
bir değişiklik yapmadım. Bu cihazlar windows ile geliyor ben hiçbir
değişiklik yapmadım sadece en son versiyona bios güncellemesi yapıp
ayarları olduğu gibi bıraktım. Debian kurarken linux26 parametresini
girdim tam acpi desteği için 2.6 kernel kullanayım diye. Kurduktan
sonrada acpi ve acpid paketlerini yükledim disk durumumda herşey tek
partition'da parametresi ile kurdum(makinamda windows yok sadece
debian). Hiç bir sorun yaşamıyorum, 1-2 uygulamam vardı onlarıda zaten
eskiden beri wine ile çalıştırırım. Eski bir slackware yeni bir
debiancıyım ve çok kısa sürede (4 gün) debian müptelası oldum. Bu arada
şenlikte sarge cd'lerini veren debian standındaki arkadaşlar sağolsun.