Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 23:02:16 EEST

Merhaba, biraz geç oldu kusura bakmayın,
özellikle serverlar konusunda debian'ın önde olduğunu okudum, mandrake
sanki daha çok masaüstü kullanım için tercih ediliyor. Yapı olarak
debian desteği en üst seviyede olan sistemdir. Bir de linux'un
mantığına en uygun sistem bence debian, fedora redhat'lar ile işi
biraz ticarete doktü. Yalnız web serverda ASP çalıştırmak için apache
üzerine birkaç eklenti yapmanız gerekecek. Aslında sadece asp ise
windows bir makinada IIS çalıştırmak daha mantıklı olabilir.

Aslında ben laptop'ta kullanmadım ama kullanan ve memnun olan çok kişi
var, sorun olacağını düşünmüyorum. Eğer windows'tan bağımsızsanız
sadece linux kurun ama windows'tan kopamayacak uygulamalar ile
çalışıyorsanız beraber kullanmanız ya da sadece windows kullanmanız
daha doğru olabilir sizin tercihiniz.

kolay gelsin...