Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 23:36:21 EEST

Hack, ip kaptirma, bilgi calinmasi, bunlar fani seyler...
Windowstan kurtulunca hepsi mazi oluyor ustelik.
 Ama asp demişsiniz, ben oraya takıldım. Linux pek asp sevmez.
Eğer asp host etmek niyetiniz varsa şimdiden bol şans :)
 Notebook ve linux konusunda ben uzun süre en radikal dağıtımlardan
birisi olan Slackware ile mutlu huzurlu yaşadım. Şu an sadece dial-up
modemimi tanıtamadığım için windows partition kullanıyorum ama
gentoo hastası oldum diyebilirim. Tabi arada pardus denemelerini de
aksatmiyorum :)
 Öyle işte... Knoppix yerine size Debian, Ubuntu, Kubuntu onerebilirim.
Hepsi debian tabanli...
 Sevgiler & saygilar