Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: olcay arisoy (olcayarisoy@hotmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 22:53:58 EEST

>From: M Fatih YUKSEKTEPE <mfayks@gmail.com>
>To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
>Subject: Re: [Linux-sunucu] (konu yok)
>Date: Tue, 24 May 2005 22:32:44 +0300
>
>Belkide Veli bey'e sordunuz ama ben üstüme vazife olmadan 1-2 laf katayım
>dedim.

fatih bey iyiki bir-iki laf kattınız.
fatih bey eğer birisine bilgi katkısında bulunacaksanız karşıdaki kişiden
kesinlikle gocunmayacaksınız.
eski bir öğretmen olarak bunu çok iyi bilirim.yaşı sizden küçükte olsa(46)
bilgi verenin başımın üstünde yeri var.
mfayks adresini kaydetmeme ve çok sık olmamak kaydıyla başınızı ağrıtmama
izin verirmisiniz?

desktopuma linux kuruyorum. bilgi için teşekkürler.
şimdi tek sorunum var linux için laptopun bios ayarları ve fdisk.
bir bilgisayarcı arkadaş var IP/hack düşkünü. yeni bir hp 1.6mhz/40 gb.
laptop aldım. illa ben bios ayarlarını yapıp fdisk ve linux kuracağım diye
kuduruyor. beş dakika önce hotmailimi açtı, daha önce 70 mb bilgimi (hazır
html+asp) çaldı, falan filan onun hakkından ben gelirim. benim derdim IP'mi
kaptırmamak için ve trojan almamak için kendi işimi kendim görmek istiyorum.
saygılar

olcay arısoy

oarisoy@gmail.com