Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: olcay arisoy (olcayarisoy@hotmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 22:07:48 EEST

sayın Veli bey,

linuxla ilgili ilk sorularımı cevapladığınız için çok teşekkürler
aldığım ilk ön bilgilere göre debian'da hemfikiriz gibi.

yalnız şöyle birşey var ben (daha doğrusu biz) internet - web dizayn-ilan -
reklam üzerrine bir site kurduk. (asp) web sunucusu da bunun bir parçası
olacak

simdi
sorularım:
1 - web server için debian mı, fedora mı , mandrake mi
2 - laptop için sağlam olmaz diye linuxu tavsiye etmiyorlar. eğer sağlam
olursa bios ayarları nasıl olur.
3 - knoppixi windowsu kaldırmadan bilgisayarıma kurayımmı

lütfen evabınızı sabırsızlıkla bekliyorum. çünkü hemen linuxu denemek
istiyorum.

saygılar,
olcay arısoy

olcayarisoy@hotmail.com