Re: [Linux-sunucu] mysql e dışardan bağlantıda uzun süre bekliyor.

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 11:01:43 EEST

Merhaba,

Thu, 31 Mar 2005 10:08:31 +0300 tarihinde Cenk Saver
<penguen@medyaserver.net> soyle yazdi:

CS> enterprise 3 üstünde kurulu mysql.3.23 server var. Ancak soyle bir
CS> sorun yaşıyorum: mysql server a localden baglanmaya çalıştıgımda
CS> problem yok. baska bir makinadan (aynı ag uzerinde) baglanmaya
CS> çalıştıgımda epey bir bekliyor sonra baglanıyor. Web ten baglanmak
CS> istedigimde ise localden sorun yok ama baska bir makinanın web inden
CS> baglanmaya calıstıgımda baglantı kurulumadı hatası veriyor. Loglarda
CS> herhangi birsey de gozukmuyor. Firewall durdurup denedim yine aynı
CS> problem var. Acaba sürümden kaynaklanana bir problem midir bu? Ne
CS> yapmalıyım, ne önerirsiniz?
DNS sorgulamasinda bir problem olabilir. Bulundugunuz IP'nin ters DNS kaydi
yoksa, onu bulmaya calisip sizi bekletiyor olabilir.

Bir de kullanici@makina kayitlarini IP bazli yapip, MySQL sunucusunu
--skip-name-resolve parametresi ile calistirarak deneyin.

                               Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693