Re: [Linux-sunucu] mysql e dışardan bağlantıda uzun süre bekliyor.

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 11:48:19 EEST

Evt problem düzeldi çok teşekkür ederim, ancak olayın mantıgnı
kavrayabilmek için soruyorum lütfen mağzur görün. Mysql ters DNS kaydına
neden ihtiyac duyuyor acaba?

Birde mysql i baslattıgımda loglarda su sekilde bir mesaj gordum, bu ne
anlama geliyor ? Kritik bir şeymidir? İlginiz ve cevabınız için çok
teşekkürler.

Cannot initialize InnoDB as 'innodb_data_file_path' is not set.
If you do not want to use transactional InnoDB tables, add a line
skip-innodb
to the [mysqld] section of init parameters in your my.cnf
or my.ini. If you want to use InnoDB tables, add to the [mysqld]
section, for example,
innodb_data_file_path = ibdata1:10M:autoextend
But to get good performance you should adjust for your hardware
the InnoDB startup options listed in section 2 at
http://www.innodb.com/ibman.html
/usr/libexec/mysqld: ready for connections

İyi çalışmalar...